Tuesday, June 29, 2010

Hari Ini....


Hari ini dekat sekolah aku, pagi tadi aku kena bertugas. Masa mula-mula aku datang, library belum buka lagi. Jadi aku ingatkan nak balik kelas balik. Tapi bila sampai saja dekat tangga, Ustazah Aiza tengah turun tangga... Aku pun ikut balik Ustazah sampai library... Lepastu, Ustazah suruh aku ambil kunci daripada Pak Jaga tu. Pak Jaga tu tanya aku, "Cikgu Sabariah belum sampai ke?'' Aku pun jawablah belum. Lepas Pak Jaga tu bagi kunci library, Ustazah Sabariah pun sampai... Aku pun terus pegi dekat ustazah. Ustazah tanya, ''Dah buka belum?(library) Aku jawab belum. Lepastu Ustazah bagi kunci library lagi satu. Ustazah suruh aku pulangkan semula kunci itu pada Pak Jaga.
Lepastu aku kena buka pintu library pula. Lepastu ada dua orang kakak ni datang; kakak tu pun buka pintu library...

1 comment:

  1. Assalamua'laikum...
    Angah, dah semakin menarik background blog ni... Satu usaha yang kreatif... Semoga bermanfaat...!

    ReplyDelete